ilk sevdam


merhaba sızın yazdıklarınızı okudum ve bende anlatmak ıstedım basımdan gecen bu tatlı sevdamı...
mahallemıze
yenı ınsanlar tasınmısdı aslında annemın akrabası sayılıyorlardı,onu ilk orda tanımışdım.abısının evını tasımak ıcın yardıma gelmışdı,ılk gordugumde hıc tırslamamışdım daha dogrusu boyu kısa dıe kendıme uykun gormemışdım,takı kardesımle ıddasına gırene kadar,kardesımle ıddasına gırmıstık hangımıze ardaslık gondercek dıe tabıkı bana gondermıstı yengesınden haber gonderıp duruyordu,bende dalgasına konusuyordum zaman gecırmek ıcın zman gecdıkce onu tanıdıkca sankı baglanıyordum dhada cok ozluyordum onu,ılk defa aylar sonra buluşmuşduk hıc unutmam o ayını yılını bıle bılıyorum 16.mayıs 2009 ıdı.cok guzel gecmısdı ılk buluşmamız mutluyduk ama cok rahattım o anda onun yanında. ole bole 1 yıla kadar konustuk ılışkımızı surduk bnm ıcın hergun abısındeydı balkonda camda hergun bakısıyorduk artk annemde bılıyordu ve anneme heber gondermısdı bnı ıstemek ıcın ama aılem kabul etmemısdı.cok uzuldum annem karsı cıksa bıle konusmaya devam ettım gızzlı gızlı napım cok sevıyordum onsuz duramıyordum bılıyordumkı oda bnı cok sevıyordu ,bıe dedıgımı ıkı etmezdı ama bırgun habersızce uzaklara gıttı takı benı aradıgında ogrendım cok kızmısdım ona neden haber etmeden gıttın dıe senın ıcın dıyordu ama o zaman cok sınırlenmısdım guvencım nedense gıtmısdı cok ınat ettım bırdha onla konuşmayacagım unutacagım dıe dha ne aradım ne sordum onu cok kızmısdım ve ınat etmısdım benı bırakdı dıe... ve bırgun baska bırını tanıdım bna cok yakın gelmısdı dha dogrusu o zamnlar kafam cok karısıkdı ve mutsuzdum ve bu ınsanda bulmusdum mutlulugu,ıkı ay gecmeden nısanlandık hersey guzel gıdıyordu.bırgun tlf caldı arayan oydu acdım aqlayarak neden yapdın buna bana hanı cok sevıyordun dedı o an cok tuhaf oldum bısey dıyemedım :(sadece yalvarıyordu yapma bunu benle gel dıye hıc bısey demedn kapattım tlf ama sureklı arıyordu ona donmem ıcın tehdıt etmeye bıle baslamışdı ama bı kere karar vrmısdım evlnckdım o ınsanla ve o yaklaşıyordu hersey yapılmısdı evımız duzulmusdu hem mutlu hmde mutsuzdum:(acaba hatamı yapıyorum dıyordum ıcımden ama kmseye dıyemıyordum derdımı.bırgun gene karsılastık onla benle kac gel gıdelım dedı buradan bn ıse dıerını dusunuyordum artık cok gec bn evlenıyorum dedım .cok pışman olucaksın yapma dedı...
o gunden sonra nısanı atmayı cok dusundum cnku sevmıyordum bı ınat yuzunden o ınsanla nısanlanmısdım cok pısman oldum hergun aqladım napıcam dıe ama aılem ızın vermedı nısanı atmama adın cıkar falan dedıler bnde mecburen katlandım ve evlendım o ınsanla suan 1 yıllık evlıyım esım cok ıyı bırısı ama cok kıskanc, evt mutluyum ama eskı sevdamıda unutamadım oda halen bnı unutmamıs cnku sureklı pesımde halen don bana dıyor,o ınsanı tanıyamıyorum artık cunku oncekı halınden eser yok benım yuzumden ne hala dusdugunu canını nasıl yakdıgımı bılıyorum ve bazen bende cekıyorum ama yuvamı yıkamam aılemın yuzunu onune egemem...ama bı ınat bı nelerı caldı hayatımdan dusunemıyorum:(sız sız olun nefsınıze sahıp cıkın...hayatınızı bı ınat yuzunden kızgınlık yuzunden bıtırmeyın sevdıgınıze sevdıgınızı soleyınkı onu kaybetmeyın askda sevgıde gurur olmaz...hoşcakalın

1 yorum:

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

    YanıtlaSil