artık hakikaten ölmek istiyorum kurtulmak için bu aşk tan

merhaba bu 3 üncü hikayem yazarken of lıyıp pufluyorum yazmak tan deyil buruya duygularımı yazmayı seviyorum sadece ezgiye duydum aşk gerçekten güvenlik sınırlarını zorluyor bunu okurtken şöyle dedinizi duyar gibiyim ulan gavat madem bukadar seviyosun ezgiyi söle gitsin zaten seni red dederse içine bi kin düşer aşk tanda kurtlulursun diyosunuz galiba biliyorum ama eyer yazdım ilk 2 hikayemi okuduysanız neden diyemeyeceyimi anlıyorsunuz ama sizi çıkıpta hikayelerimi aratmıcam söliyim ben gerçekten çok korkağım ama öle böle deyil hayatımda 1 kişiyle bile çık madım D: ve hayatımdada bikişiye bukadar aşık olmadım diceksinizki ulan pezevenk 14 yaşındasın nereye aşık oluyon bende biliyorum 14 yaşında bukadar aşık olunurmu bence anlıyamadım ama oldum işte ve artık şu alevlen miş aşkımın üzerine birisi akdenizi döksün diyorum yeter artık ölmek istiyorum biri bu hikayeyi okuduktan sonra eyer gerçekten aşık olmuşsa ve o aşk tan kurtulmuşsa nolur yalvarırım şuraya bi hikaye yazsın gerçek aşk tan kurtulma yoları diye eyer yazarsa ve işe de yarar sa onun için nekadar çok teşekür edersem az dır bide şu var dicek siniz ki belki oda senden hoş lanıyodur alah nedemiş herşey dengi dengine öle deyil işte bi görseniz ezgimi alımlı çalımlı güzeler güzeli melek saçlı gülünce melekler utanıyo bana göre ben irir kıyım korkak biraz şişlo tembel biriyim D: bun dan sonrada ulan pezevenk gibi şeyler ditemesiniz herealde :D anlamışsınızdır halimi of lan offffffffffffffffff alah heralde biliyodu benim korkak oldumu sırf eylememk için ezgiyi gönderdi bizim sınıfa benide nakadar zor durumlara düştümü gördükçe eyleniyo D: of neden ya neden neden ben deyilde başkası aşık olmadı ki ezgi ye offfffffffffffffffffffffff nekadar of desemde yetmez ki gün geçtikçe ezgiye olan aşkım büyüyo alahım azıcık merhametin varsa ya beni öldürür sün rahatlarım yada ezgiye kıyamam ben öle bişey düşünmeyin :D yada ezgiyi bidha göremicek kadar uzağaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa giderim yoksa ezginin o yanaklarına dokunamadıkca içim parçalanıyo unun elerini tutamadıkça elerim yanıyo onun gözlerine kitlenip bakamdıkça güzlerim eriyo onu yanağından öpmedikçe gafam yanıyo ene videosunu izlediyseniz o oluyo işte napıyım nereye gideyim nütfen söleyin nolur nolur nolur nütfen alah rızası için alahınız peygamberinizi kitabınızı seviyosanız şu aşktan kurtulma yolunu yazın nolur nolur nütfen ya artık hergün kendime vurmaktan sıkıldım kendime zarar vermekten sıkıldım ezgi seni seviyorum diyerek gök telenden paraşütsüz atlamak istiyorum neyse of ben atila bidhaki hikaye gelirmi bilmiyorum cidi sölüyorum inthar ede bilirim gariptirki ben nekadar üzülürsem o kadar pozitif olurum :D neyse ben intahar noktasına gelmeden biri yazsın gerçek aşk tan kurtulma yolarını yada yolunu nütfen neyse ben atilla ölü atila olmamamı istiyosanız ne yapacağınızı biliyosunuz baybay mı desem elvedamı desem bilemdemim biti ?

0 yorum: