Kanlı Parmak (qülmekten yarılacaksınız :D)

Bir gün bir kadın varmış.Televizyon seyrediyormuş.Bir ara telefonu çalmış ve şöyle bir şey çıkmış yazıda ''BİLİNMEYEN NUMARA''. Kadın acaba kim demiş ve telefonu açmış.Aralarında şöyle bir konuşma geçmiş:

Kanlıparmak:Merhaba,ben sizin caddedeyim ! Kadın umarsamamış ve kapatmış telefonu daha sonra yine çalmış telefonu:

Kanlıparmak:Merhaba, ben sizin sokaktayım ! Kadın yine Kadın umarsamamış ve kapatmış telefonu daha sonra yine çalmış telefonu:

Kanlıparmak: Merhaba,ben sizin apartmanınızdayım ! Kadın bu sefer çok korkmuş.İçeriye gitmiş ve biraz durduktan sonra yine bir telefon çalmış ve:

Kanlıparmak:Merhaba,ben sizin kapınızın önünüzdeyim.Lütfen kapıyı açın ! :D

Kadın çoooooooooooooooooook korkmuş ve kapıyı açmış :

Kanlıparmak: Parmağım kanıyor,bana YARABANDI verirmisiniz ? :DDDD

0 yorum: